Forum sympatyków Fifa Manager (TCM)

Forum sympatyków FIFA MANAGER (TCM)

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Zasady Forum

I. Zasady ogólne
• Administratorzy odpowiedzialni są przed Bogiem, historią i własnym sumieniem.
• Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
• Rejestracja na forum i napisanie choćby jednego posta oznacza potwierdzenie znajomości regulaminu i deklarację zastosowania się do niego.
• Na forum jedna osoba może założyć TYLKO jedno konto. Każda kolejna rejestracja dokonana przez tą samą osobę zostanie anulowana, a użytkownik zostanie ukarany.

II. Zakładanie tematów
• Tematy zakładaj w odpowiednich działach.
• Sprawdź czy podobny temat już nie istnieje.
• Nie mile widziane jest zakładanie tematów zaraz po zarejestrowaniu się na forum. Jako debiutant postaraj się przez pewien czas przyjrzeć funkcjonowaniu forum, podłączać się do dyskusji i dopiero po tym czasie, znając reguły tu panujące - zakładaj tematy.
• Zakładanie tematów w rodzaju: "mój pierwszy post na forum", "witam wszystkich, jestem tu nowy" będzie powodem do usunięcia z forum.
• Zabrania się zakładania tematów o charakterze reklamowym

III. Prowadzenie dyskusji
• Zabrania się wyzywania czy obrażania innych forumowiczów.
• Zwróć uwagę, aby krytykując kogoś nie przekroczyć granicy pomiędzy krytyką a obrazą.
• Na forum zainstalowane oprogramowanie "wykropkowuje" wyrazy wulgarne. Wszelkie próby obejścia działania tegoż programu będą niemile widziane.
• Niedopuszczalne jest tzw. "nabijanie postów".
• Nie akceptujemy również sztucznego "podbijania tematu" poprzez odpowiadanie samemu sobie celem utrzymania go jak najwyżej.
• Ponieważ większość użytkowników forum to Polacy, posty powinny być pisane poprawną polszczyzną, z dbałością o zasady gramatyki i interpunkcji. Jeżeli masz dysleksje użyj edytora tekstu z funkcją sprawdzania pisowni.
• Jeżeli NIE masz nic interesującego do powiedzenia - NIE pisz posta.
• Bądź kulturalny. Traktuj innych tak, jak sam chciałbyś być traktowany.
• Zawsze pisz na temat.
• Posty typu "mam taki sam błąd/problem", „Tak, też tak myślę”, „Tak, tak, dokładnie.” itp itd nie wnoszą nic do dyskusji.
• Staraj się odpowiadać konkretnie i w miarę szczegółowo, by osoba, której pomagasz nie miała wątpliwości.

IV. Estetyka
• Parametr bbcode YOU w Podpisach mogą stosować tylko Administratorzy.
• Niemile widziane jest pisanie postów „fTeN SpOsÓp”, a także bezzasadne używanie różnych kolorów czcionki.
• Nie używaj CAPS LOCKA
• Zabrania się umieszczania większych avatarów niż 150 pikseli szerokości i 150 wysokości oraz większych niż 20kb.
• Zabrania się umieszczania w podpisie i treści posta elementów graficznych, zdjęć itp., które "rozciągają" forum. Są to obrazki szersze niż 450 pikseli.
• Zabrania się nadużywania emotikonek, kolorowych czcionek, wielkich liter, różnej wielkości czcionek.
• Zabrania się pisania postów jednozdaniowych, złożonych wyłącznie z jednego zdania pojedynczego, jednego równoważnika zdania lub kilku wyrazów nietworzących zdania, wyjątek stanowią odpowiedzi na pytania skierowane bezpośrednio do odpowiadającego użytkownika.
• Zabrania się umieszczanie przez jednego użytkownika kilku postów jeden pod drugim.
• Zabrania się pisania notek o charakterze pornograficznym lub łamiących prawa autorskie.
• Zabrania się pisania postów ubliżających/uwłaczających godności innych forumowiczów.
• Przestrzegaj prawa. Na forum najsurowiej zabronione są propagowanie pornografii, hakerstwa, rasizmu i innych działań sprzecznych z prawem (w tym także piractwa).
• Cytując post innego użytkownika, nie cytuj całego, jeśli zamierzasz odnieść się tylko do wybranego fragmentu. Zabrania się cytowania całego posta użytkownika, którego post znajduje się bezpośrednio nad Twoim postem. Jest to bezcelowe, gdyż wiadomo, że odnosisz się do swojego "sąsiada". Poza tym takie działanie męczy wzrok i sprawia, że dyskusja jest nieprzejrzysta.
• Staraj się nie używać słów powszechnie uważanych za obraźliwe. Nieuzasadnione użycie wulgaryzmów jest niemile widziane i będzie surowo karane.
• Nie donoś. Donosicielstwo to rzecz żenująca i naganna. Jeśli "ktoś zrobił coś, a nie został ukarany, a ja zrobiłem to i to i dostałem warna", to najpewniej zaraz dostaniesz drugiego - za donosicielstwo właśnie.
• Nie pouczaj innych. Jeśli jakiś nowy i nieopierzony użytkownik założył temat niezgodny z Regulaminem, to nie nabijaj i nie wymądrzaj się, tylko grzecznie wyjaśnij mu, o co chodzi, podaj stosowny link i opuść topic.
• Forum to nie serwis informacyjny. Nie wklejaj w jednym poście całego newsa bez komentarza. Jeśli znalazłeś w internecie ciekawą wiadomość, to podaj do niej link i skomentuj podkreślając źródło.
• Zdjęcia w postach wklejamy jedynie w uzasadnionych przypadkach. Robimy to stosując tak zwane tagi. Jeśli chcesz wkleić na forum jakieś zdjęcie z Internetu, piszesz: [img]adres_obrazka[/img]. UWAGA! Jeśli zdjęcie jest tak duże, że strona się przez nie "rozjeżdża", wklejamy jedynie link do niego.
• Na forum można także wstawiać filmy. Jeśli chcesz wstawić jakiś filmik ze strony youtube.com, piszesz: [youtube]adres_filmiku[/youtube]. Jeśli z video.google.pl, piszesz: [GVideo]adres_filmiku[/GVideo].

V. Kary i karanie
• Administratorzy mogą, ale nie muszą tłumaczyć się ze swoich decyzji.
• Użytkownikom nie przysługuje prawo uzyskania uzasadnienia decyzji administratora.
• Decyzje administratorów są na ogół niepodważalne i nieodwołalne.
• Jedna z zasad, którą będą się kierować administratorzy brzmi: kara musi być nieuchronna, by przyniosła spodziewany efekt.
• Temat, który administrator uzna za pozbawiony jakiegokolwiek sensu, lub służący wyłącznie rozpowszechnianiu treści obraźliwych, nacjonalistycznych, pornograficznych, godzących w dobre imię osób trzecich zostanie usunięty, a jego autor zostanie ukarany
• Ujemne punkty reputacji należą się w szczególności za:
- zakładanie tematu w złym pokoju
- dublowanie tematu
- rozmywanie tematu
- wpisy mające na celu jedynie krytykę założyciela tematu
- obrażanie innych użytkowników forum
- brak szacunku dla innych.
• Za złamanie jednego punktu Regulaminu przewidziane jest jedno ostrzeżenie. I tak:
a) 3 ujemne punkty reputacji = ban na 2 tygodnie
b) 4 ujemne punkty reputacji = ban na 4 tygodnie
c) 5 ujemnych punktów reputacji = ban na 8 tygodni
d) za każde kolejny ujemny punkt reputacji ban na dwa razy dłużej niż poprzednio
e) 10 ujemnych punktów reputacji = dożywotni ban
• W przypadku pojawienia się na forum tak zwanego trolla , który jawnie lekceważy Regulamin i którego zachowanie ewidentnie wskazuje na brak szansy na resocjalizację i przystosowanie się do zasad forum, administratorzy zastrzegają sobie prawo do wlepienia mu bana bezterminowego bądź zakazu pisania na czas nieokreślony.

VI. Uprawnienia administratora
1. Administrator nie nabija postów - administrator ma wiele do przekazania.
2. Administrator nie myli się - administrator ma inne zdanie.
3. Administrator nie rozmywa tematu - administrator przypomina o innych ważnych sprawach.
4. Administrator nie obraża innych - administrator dobitnie zwraca uwagę.
5. Administrator nie flooduje - administrator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
6. Administrator nie wykłóca się - administrator szkoli forumowiczów.
7. Administrator nie zakłada durnych tematów - administrator sprawdza czujność użytkowników forum.

VII. Podsumowanie
• To administratorzy i tylko oni decydują, czy za coś należy się ostrzeżenie, czy temat kwalifikuje się do zamknięcia itd. Komentarze tego typu pod postami innych są niemile widziane.
• Nieznajomość niniejszego Regulaminu nie jest usprawiedliwieniem. Przeciwnie - sama w sobie kwalifikuje się do ukarania.
• Redakcja www.fifam.info nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści postów czy komentarzy. Nie są one także w żaden sposób wyrażeniem jej oficjalnego stanowiska w jakiejkolwiek sprawie.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.preity-zinta1.pun.pl www.derroaeg.pun.pl www.lost24turnieje.pun.pl www.oferty.pun.pl www.4ga.pun.pl